Vad skulle bli av SD utan invandringsfrågor?

Tänk vad SD skulle vara om de inte hade sina invandringsfrågor. Det är ett intressant tankeexperiment för alla som säger att SD har en bra poltik.

Finns det en gnutta av färsktänkande i det som SD föreslår förutom deras invandring- och asylpoltik?

De verkar som om de samlat alla populistiska förslag i en hög. Sedan toppat det med antagandet att allt blir bättre med färre invandrare och stramare integrationsprocesser.


Omröstning:

Skulle du rösta på SD om de hade en helt annan invandringspolitik?



SVD 2 3 4 DN 2 3 4 GP 2

Kommentarer
Postat av: nitram

Vad skulle invandringspolitiken vara UTAN SD?

Dessutom har dom varit vågmästare och ställde sig med vänsterblocket när det gäller utförsäljning av någon bank eller liknande. I mycket annat har dom stött alliansen. Jag tror SD är fullt kapabla till att konstruera ett mer komplett partiprogram om nödvändigheten uppkommer. Av skäl som jag inte tänker uppge så kommer jag nog dra mig för att rösta på dom trots det.

2011-11-26 @ 12:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0